چگونه از شهد شیرین سیر سیاه استفاده و لذت ببریم ؟

چگونه از شهد شیرین سیر سیاه استفاده و لذت ببریم ؟

چگونه از شهد شیرین سیر سیاه استفاده و لذت ببریم ؟

 

بسیاری از مردم اولین بار با شک و تردید سیر سیاه رو امتحان می کنند. دلیل این مسئله رنگ سیاه این محصول است. اما وقتی امتحانش می کنند مجذوب طعم دلچسب و شگفت انگیزش می شوند.

همینطور بعد از آن که از فواید سیر سیاه برای سلامت بدن آگاه شدند . خودشان نیز این فواید را تجربه کردند هم کاملا شیفته اش خواهند شد. و همینطور بعد از آن که از فواید سیر سیاه برای سلامت بدن آگاه شدند .خودشان نیز این فواید را تجربه کردند و کاملا شیفته اش خواهند شد.

سیر سیاه را میتوان به شکل میوه خشک نگهداری و مصرف کنید و هر وقت که خواستید سراغش بروید و از مزه دلپذیرش لذت ببرید.همچنین سیر سیاه را میتوان به شکل ادویه یا چاشنی در سایر فراورده های غذایی به کار برد.

از پوست سیر سیاه می توان برای دم کردن یک فنجان چای سالم و خوش طعم استفاده کرد.

 

چگونه از شهد شیرین سیر سیاه استفاده و لذت ببریم ؟

مکمل غذایی سیر سیاه :

 

مردم کشور های آسیایی مانند تایلند، کره جنوبی و ژاپن قرن هاست که از سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی تولید و استفاده می کنند ، اما در دهه های اخیر وارد بازار جهانی شده است. با توجه به خوش طعم بودن و فراوان بودن ترکیبات فعال زیستی سیر سیاه با رشد چشمگیر تقاضای مصرف و سود آوری در طی سال های اخیر ، به یکی از معروف ترین و برجسته ترین محصولات موجود در مواد مغذی و غذایی کاربردی تبدیل شده است.

 

کسانی که سیر را بیشتر مکمل غذایی می دانند ، احتمالا مصرف آن را به شکل قرص ترجیح می دهند.قرص های سیر سیاه تحت برند های مختلف در بازار موجود هست.

بعضی از این قرص ها از عصاره سیر سیاه ساخته شده اند و بعضی دیگر نیز به صورت غنی شده با انواع ویتامین ها و ترکیبات دارویی طب سنتی عرضه می شوند.

 

واحد تحقيق و توسعه کارخانه برنا کامبوچا
ارسال دیدگاه